1-) Kargo Takip Numaramı Nerden Öğrenebilirim?

-Kargo Takip Numaranızı Hesabınıza Giriş Yaptıktan Sonra Siparişlerim Kısmından Görüntülüyebilirsiniz.

2-)Değişim Veya İade Var Mı?

-Değişim Ve İade Mevcut,Fakat Değişim Ve İade Ücreti Alıcıya Aittir.

3-)Ürünüleriniz Orjinal Mi?

-Ürünülerimizin Tümü Orjinal Olmakla Beraber Volunteer Ve Fouvor Marka Patenti Bize Aittir.

4-)Bavulumun Çekçeği Veya Tekerleği Kırıldı Ne Yapmalıyım?

-Bavulunuzun Tekerleği Veya Çekçeği Kırıldı İse Ve Kendiniz Tamir Etmek İstiyorsanız Kırılan Ürününüzün Fotoğraflarını Whatsapp Hattımıza Göndererek Bilgi Alabilirsiniz.Tamir Ettirmek İstiyorsanız ''Tamirci İlanları'' Kısmına Girerek Size En Yakın Tamirciye Ulaşabilirsiniz.

5-)Hangi Kargo Firmasıyla Çalışıyorsunuz?

-Tüm Ürünülerimizi ''YURTİÇİ'' Kargo Firmasıyla Gönderimini Sağlamaktayız.

6-)Kargom Kaç Günde Elime Ulaşır?

-Kargo Firmasının Bize Vermiş Olduğu Bilgi Dahilinde İstanbul Ve Çevresine 1 En Fazla 2 İş Günü, Diğer Uzak İllerde Oturan Kişiler İçin Bu Süre 3-4 İş Günü Olabilir.

7-)Yerinize Gelip Satın Alabilir miyim?

-Satışlarımız Sadece İnternet Üzerinden Yapılmaktadır.(Yerimizde Satışlarımız Toptandır.)

8-)Ürünüm Kargo'da Zarar Görürse Ne Yapmalıyım?

-Kargonuz Eğer Size Geldiğinde Ürün Kırılmış İse Getiren Kişiden Tutanak Tutturmanız Gerekmektedir.

9-)Kapıda Ödeme Mevcut Mu?

-Sitemizde Kapıda Ödeme İle Sipariş Oluşturabilirsiniz,Fakat Ekstra 20 Tl Ücret Alınmaktadır.

10-)Satın Alınan Ürünlere Kaç Taksit Yapıyorsunuz?

-Zolocomtr İyzico Altyapısını Kullanmaktadır Ve Tüm Kredi Kartlarına 3 Taksit Yaparak Alışverişinizi Güvenli Bir Şekilde Yapabilirsiniz.